22 Mart 2016 Salı

MACDONALDS'I FARELER Mİ BASTI ?

quick firması

Son günlerde Facebook gibi sosyal ortamlarda çığ gibi yayılan resim. Binlerce insanın aklına aynı soruyu getirdi ? Bu resim gerçek mi ? Görüldüğü üzere resim gerçek fakat bu resmin macdonaldsda değil Türkiye ye yeni giriş yapan Quick firmasında çekildiği iddia ediliyor.Bu da Quick firmasının logosu.

 Bu resim belki gerçekten Quick firmasında çekildi ama şurda unutulmaması gereken bir husus var AVM içindeki mağazalarda ki haşere problemi sadece firmanın değil AVM yönetimininde sorumluluğundadır. Ne yazık ki Türkiye deki AVM ler bu konuda yeterince hassas ve bilinçli değil. 

5 yorum:

  1. Gerçek olmasa bile bu fotoğraftan sonra müşteri bulamazlar diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. Sizi blog keşif etkinliğinden takibe aldım bana da beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldiniz. hemen aideyi ziyarete geliyorum

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar^^
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum:)
    Bloğunuzu takipteyim, siz de takip ederseniz sevinirim.
    Bloğum : vintagenmakeup.blogspot.com
    Sevgiler
    EK

    YanıtlaSil